İçeriğe geç
Ana Sayfa » Bir Incelle Görüşme

Bir Incelle Görüşme

    Bir Incelle Görüşme

    Bu kişilerin genel probleminin “sorunlarını” kabul etmeme olduğunu söyleyebilirim. Çözüm aramak yerine kendi dertlerini nesnelleştirmeye çalışıp başarısızlıklarını kadınlara ya da kendi dışındaki sebeplere bağlamaya çalışıyorlar. Altta paragraf paragraf konu başlıkları altında inceleyelim:

    Madde 1: Özgüveniniz karşı tarafa bağımlı olmamalıdır

    Madem özgüven önemli neden boyu kısa tipsiz olanları özgüvenli görünce “bu tipe bu özgüven nereden geliyor? Boyu gecekondu özgüveni rezidans dürzünün” neden diyorsunuz?

    Öncelikli olarak özgüvenin karşı tarafın ne düşündüğüyle ilgisiz bir tanımdır, başkası ne dediye takılırsanız 1 arpa yolu gidemezsiniz. Karşı tarafın yaptığıysa “utandırma saftasa” örneğidir. Kadınlar ya da seni küçük görmek isteyen kişi utandırmak istediğinde bulabileceği en bel altı noktadan saldırır. Özgüveni yüksek insan bunun komik olduğunu ve söylediği şeyle özgüvenin bağlantısız olduğunu, o kişinin dikkatini dağıtarak konuyu farklı yere çekmek istediğini bilir.

    Mesela Richard Cooper hem kaslı hem 190+ boyunda bir adam, kariyeri var, parası var. Bunu utandırmak isteyen biri kendi sitesinde haber yaparak, “sen önce yağlı iğrenç sakallarını şekillendir kel cinsiyetçi herif” zırvalamış. Bir diğeri şişko, çirkn insel diye sataşmış. Cooper da bununla eğlenen bir video çekip  “Sadece kelim” diye böyle efsane bir twit atmış. Şuradan bakabilirsiniz.

    Utandırmak isteyen kişi hassas olduğunuzu düşündüğünüz herhangi noktayı kullanır. Böyle kişilerin %100 karaktersiz olduğunu rahatça söyleyebilirim. Konudan ilgisiz bir özelliğinizle sizi küçük düşürmeye ve kendini tamamlamaya çalışan kişi zavallıdır.

    Peter Dinklage’in güzel bir sözü var(kendisi cüce): “Kim olduğunuzu asla unutmayın çünkü diğer insanlar unutmayacak. Kimliğini bir zırh gibi üzerinde taşı; böylelikle kimse bunu sana zarar vermek için kullanamayacak.”

    Madde 2: Sen de pozitif ayrımcısın çünkü eşitliği savunmuyorsun!

    “kızların hiç bir suçu yok demen seninde pozitif ayrımcı olduğunu gösterir kardeşim hiç bozulma. bu resmen kızlar ne yapsa doğrudur onların haksız bir durumu yoktur haksız olan tüm erkeklerdir demek oluyor. bu çok yanlış. cinsiyetçiliğe de girer bu. kendileri aynaya bakmadan 1.50 boylarıyla en mükemmelini istemek çok saçma. şimdi sen en çirkin erkeğin manken gibi bir kız istemesini yadırgamaz mısın? yadırgarsın değil mi? kız seni yapsın dersin aynaya bakmıyor musun dersin. bir erkek performans yüküne sahip olacak kadında olması zorunlu değil diyemezsin. böyle diye diye zaten Türk kızlarının götü kalktı herkese köpek çekiyorlar. kadınlar eşit değil değil de bu hayatta her şey karşılıklıdır. çirkin bir erkeğin nasıl güzel bir kız istemeye hakkı yoksa güzel olmayan bir kadının da yakışıklı erkek istemeye hakkı yok. bu düşüncede olmadıkça kızlar daha çok götü kalkık yaşar”

    Bu pozitif ayrımcılık değil, seçen seçilenle ilgili. Bu kara propaganda neredeyse her inselde mevcuttur. “Hakları olduğunu ve kızların suçlu olduğuna inanmak.”  

    Daha kötüsü tamamiyle dış görüntü saplantısı var. “O da tipsiz, o da çirkin onun da istemeye hakkı yok.” Bu çok hastalıklı bir düşünce şekli. Birinin dış özelliklerine bakarak birini hakedip haketmemesine karar veremezsiniz.

    Kızlar ne yapsa yapsın suçsuzdur demiyoruz, seçimlerinde yagılanamazlar diyoruz. O kadına neyin çekici geldiğine sen karar veremezsin, evrim böyle işler. Ona bakarsan yakışıklı adamların yanında bu kızın ne işi var diye de sorulabiliyor ama o adamın ne gördüğü önemli.

    “Bana soruyorsan” ben hiçbir şeyi yargılamam. Okan Bayülgen kendinden 20 cm uzun hem 20 yaş küçük birçok kızla çıkıyor ve yargılamıyoruz. Neden? Çünkü o adamın statüsü yüksek. Herkes yakışır diyor. Al Pacino keza öyle. Kaç kadınla yattığını düşünmek bile istemiyorum. Tom Cruise öyle… Beethoven öyle. Buna benzer bir sürü örnek verebilirim ama senin hiçbir vasfın yoksa kadında arzu uyandıramazsın anca ağlarsın. Kafandaki stereotip düşüncelerde boğulursun. Hipergami yazısını okumanı tavsiye ederim.

    Madde 3: Chadlerin hepsi bizimle dalga geçiyor

    Tamam söylediğin doğru da Türkiye’de yaşıyoruz. Bu muameleyi kızlar bile yapıyor. hadi erkekler aşağılık kompleksinden ve amguardlığından yapıyor. kızların böyle bir muamele yapması daha da koyuyor. Karşılğında lafı oturtsak o zaman da kaba saba oluyoruz.
    şu insel konusuna değinmek istiyorum. Neden hiç kız arkadaşı olmayan hep fiziksel görüntüsünden(boy-tip) reddedilen ve düşmanca karşılanan bir erkeğe direk insel damgası çakılıyor? Biliyorsun insel kelimesi hakarettir ve alay etmek için kullanılır chadler tarafından. Yani kızların hiç mi suçu yok? Kendilerine gelince erkek en çirkinini bile beğenmek zorunda iken kızlar en üst seviyeleri beğeniyorlar. Buna pozitif ayrımcılık denmez mi? chadlerin sürekli kendi penceresinden bakıp empati kuramayıp reddedilenleri beceriksizlikle suçlamak ne kadar doğru? Her çirkin özgüvensiz değil her yakışıklı da özgüvenli değil ama kızlar aşık oluyor.”

    Maalesef insellerin devamlı küçümsendiğini düşünmek patolojik düzeyde olmasa da paranoyak bir algı. Kimseye bir şey ispat etmek zorunda değilsiniz. İnseller Chadlerin değil, bu kişilerin kendilerine yakıştırdığı isim. Chad dediğin özel bir grup yok, aslına bakarsan çoğu da insel diye bir kavramdan haberdar değil.

    Hayır kızların suçu yok, üzgünüm. Kimse sana veya birine bir şey borçlu değil. Kadının doğurganlık süresi kısıtlı ve en iyisini seçmek zorunda. Performans yükü erkeğe ait. Neyseki tavus kuşu veya lepistes değilsin ve sadece fiziksel özelliklerin yüzünden seçilmiyorsun. Sosyal varlıklar olduğumuz için zeka, statü, oyun işin içine giriyor. Siyah hap safsataları yazısında bunlarn evrimdeki önemini anlatmıştık.

    Madde 4: Bir özelliğe takıntı yapmak

    “tamam da sürekli boydan reddedilen bir erkeğin ne suçu var? boy değiştirebilen bir şey olsaydı zaten herkes gider uzatırdı boyunu. kimse bana veya birine karşı borçlu değilse her reddedilen erkek hiç kız arkadaşı olmayan erkekte beceriksiz değil kardeşim kusura bakma. kimse anasının karnından can yaman gibi doğmuyor. birisi kısa boylu doğra birisi uzun boylu doğar genetik olarak
    benimde bu yaşıma kadar kız arkadaşım olmadı nedeni hep kızların uzun boylu erkek istemesiydi. kendini hiç geliştirmemiş bir erkeğin bile uzun boy sayesinde sevgili yaptıklarını görebiliyorum. bu zamanda boy çok önemli bir kriter haline geldi. ben çok çirkin biri değilim ama boyum 1.65 ve gerçekten ilişki konusunda sıkıntı çekiyorum. başka şeylerle her zaman ön plana çıkmayı denedim çok denedim ama sonuç yine nafile. şimdi burada yine suç bendeyse o zaman yapayım başka? her şey erkeklerden beklenmemeli.”

    Kötü bir saplantı durumu. Herhangi bir niteliği (tip, boy, çene yapısı) yüzünden aşağılandığını söylemiş. Oysaki soru şu olmalı: “Ben kendim için ne yaptım?” Evet böyle doğduğun için de kendini zayıf olduğu konularda geliştirmek zorundasın. Sıkıntı çekmeni anlıyorum fakat başkalarını suçlamanı ve bunun için bir şey yapmayı “gereksiz” bulmanı ve savunma olarak “yaptım ama olmadı” demeni anlamıyorum. Çünkü altta yapmadığını anlatmış. Bahsettiğin ünlü isimler %1’de. Kendini %1 ile kıyaslaman anlamlı değil ki o adamı bile beğenmeyen birçok kadın vardır. 

    -6 pack’in var mı kolların 35 cm üstü oldu mu? Haftada 4 defa salonda enerjin kalmayacak kadar çalışıyor musun?
    -Statün iyi mi? İnsanlar sana saygı duyuyor mu? Yıllık gelirin yüksek mi? İyi bir işin var mı?
    -30 yaşını geçtin mi? Belli bir birikimin var mı?
    -Herhangi bir yeteneğini parlattın mı? Mesele bir enstrumanı iyi seviyede çalıp, sahne alıyor musun?
    -Gündüz oyunu oynayıp, günde 100 kadınla tanışmaya çalıştın mı? Oyun teorisi doğru anladın mı? yoksa 3 kadından reddedilip vaz mı geçtin? Daha önemlisi bu kadınlara nasıl yaklaştın?

    Kimse “aaa bu da çok çalışmış, arzu duymalıyım” demeyecek ama belli bir seviyeye eriştiğinde sana arzu duymaya başlayacaklar. Benzer şekilde hiç kimse 190’lık adam için de eriyip bitmiyor. Burada yazılanları oku, boyum 190 ama kız arkadaşım olmadı diyenler var. Bana bu konuda danışan kişiler mevcut.

    Demek ki yeterli kadar gelişmemişsin, belli bir sınırı aşmadan kadınlar için görünmez kalmaya devam edersin. 

    Madde 5: Yetersizlikleri kabul etmemek

        1. 6 pack’imin olması zorunlu değil Türkiye’de sevgili olan kaç kişinin 6 pack ve 35 cm kolu var? kolumu ölçmedim ama boyumun kısalığından dolayı 35 cm olduğunu sanmıyorum. haftada 2 gün fitness 2 gün kick boks yapıyorum. pandemi olmasa fitness’ı 3 güne çıkaracam ama şu an olmuyor
        2. 28 yaşındayım ve birikimim var
        3. elektronik müzik yeteneğim var youtube’a yüklüyorum ama sahne almıyorum
        4. şimdi 100 kadınla tanışmaya çalışmadım malum çekici bir yüze ve boya sahip değilim sapık durumuna düşmek istemem he fırsat bulursam tabi ki tanışmaya çalışırım ki benim sohbet konusunda bir problemim yok kızlarla.

    Bu kısıma dikkat, çözülme:

    Yarım yamalak hareketlerle kendini geliştirdiğini sanıyorsun. Daha acısı “kim de var bu özellikler” diye söyleniyorsun.

    Rollo Tomassi güzel bir şey söylüyor, “fiziksel çekicilik önemlidir diyen bir siyah haplı inselin spor salonundan çıkmaması lazım, bunu yapmayarak söyleniyorlar” diyor. Gidip 35+ cm kol ve six pack yap önce. Kısa boylu erkekler daha kas kolay yapar ama bilgisizliğin yüzünden bunu bile bilmiyorsun. Çünkü yazılarımı takip etmek yerine bir tane insel konusunu okuyup, kendi başarısızlığını haklı çıkartacak sebepler aramaya gelmişsin.

     Fitness değil, body building yap, sonra konuşalım. Hepsini yapmana rağmen(oyun ve vücut) değişim olmazsa, seni kadınların beğenmediğini ve istenmeyen iğrenç biri olduğunu kabul edeceğim. 

    -Evet üzgünüm, kimse tip önemsiz demiyor ve görsel niteliklerin iyi olmak zorunda, sıradan kadınlar için de zorunda çünkü 80/20 ilkesi mevcut. Hipergami başlığında açıkladığımız gibi özellikle 23 yaşında önce kadınlar öncelikli olarak görsel niteliklerinize bakıyor. Kaslı, maskülen görünüme ve tavıra sahip olmak zorundasın. İyi giyinmek zorundasın, statünü gösteren dış göstergelere sahip olmak zorundasın. O yok, bu yok, kadın sana neden arzu duysun? Üzülüyorsun diye mi? Kendini geliştirdiğini düşündün diye mi?

    -Sahneye çıkmadığın sürece ve enstruman çalmadığın sürece müzikle ilgili değilsin. Elektronik müzikle ilgileniyorsan ona uygun yerlerde sahne almadığın sürece hala görünmezsin.

    -Statün ne kadar yüksek? Ona cevap vermemişsin. Aylık 10k gelirin var mı mesela? İşinde saygın mısın? Ünvanın var mı? Bunu dışarı yansıtabiliyor musun?

    -Yine tipik aynı zihin yapısı. “Buna sahip değilsem, tipsizsem, kadınlarla tanışıp sapık damgası yememeliyim” Peki kadınlarla tanışmadan oyun tekniklerini nasıl geliştireceksin?

    Madde 6: Reddetmek

    “ya birader bi yürü git seninle vakit harcıyorum ya. ne 10 k geliri ya ne sahneye çıkması? birader bunları manken gibi en uç seviyelerde kızları ayarlamak için yapılır.
    işim bilgisayar mühendisliği 10k almıyorum ama iyi bir maaşım var e kalanı ayırıyorum. bunu kimle tanışsam söylüyorum işimde de saygınım başarılıyım tabi. yoksa hiç bir işte çalışamazdım.
    kızlarla sevgili olan çevresi olan erkeklerin hepsi six packli de değil 35 cm kolları da yok bunu geç önce. göt göbek bağlamışların da sevgilisi var. tek özelliği uzun olması başka bir şey değil. sen buradaki yazdıklarını belli ki en mükemmel kızları ayarlamak için söylüyorsun. benim o kızlara ihtiyacım yok. nasıl olsa benden iyisini bulunca gidecekler
    ben 4/10 – 5/10 kızlar için tüm bu listeye sahip olmam gerekiyorsa en o zaman derler ki bana tam bir abazansın onlar için yapıyorsun. tipsizlerin daha çok sapık damgası yediği ortada

    kardeşim sen bu listeyi manken gibi kızları tavlamak için yazdın sanırım. ben ortalama kızlardan bahsediyorum. ortalama bir kızın bu listedeki “tüm” özelliklere sahip bir erkek istemesi de ne bilim yani.”

    İşte sıkıntı tam bu düşünce şeklinde yatıyor, 80/20 pareto ilkesi anlaşılmamış. Belli bir sınıra gelmeden kadınların ilgisini çekemezsin, hangi kadın olduğu önemli değildir. Bu iş parabolik bir eğride ilerler, lineer değildir. Belli bir noktaya kadar oyun, tip ve statünü devamlı geliştirmelisin.

    Ben bir şey yapmayayım ama kızlar bana baksın mankene gerek yok denilmiş. Başta ise “kendimi geliştirdim yine bakmadılar” diyordu. Bu büyük bir çelişki maalesef. Yani bir şeye hakkı olduğunu düşünme paterni hiç değişmiyor. Daha kötüsü karşıdaki kadını da hakir görme durumu mevcut.

    Sonuç

    “ben bir şey yapmayayım kızlar bana baksın demiyorum. bir erkeğin tabiki kendini geliştirmesi önemli sen yazdıklarımı başka tarafından anlayarak çarpıtıp bana insel diyorsun. kaç tane sevgilisi olanın 10k geliri var, sahne alıyor, six pack ve 35 cm kolu var? taş çatlasa %30
    ben sadece bir kızla ilişki kurabilmek için bu derece uç seviyelerde olmam gerekmiyor diyorum. ha ben deseydim ki ben mükemmel kız istiyorum 90 60 90 manken gibi bir kız istiyorum deseydim, o zaman sonuna kadar haklısın derdim sana ki doğru da öyle kız isteyen o listeye sahip olması lazım orada haklısın. Türkiye’de 3/10 – 4/10 luk olan kızların bile bu derece götü kalkık olmasının sebebi sizlersiniz işte. gelene geçene insel damgası çakmak tüm sorumluluğu erkeğe yüklemek. bu hayatta her şey karşılıklıdır. o saydığın listenin tüm özelliklerine sahip bir erkek 4/10’luk bir kızı ne yapsın? kendi gibi bir kız ister

    beni tanıyor musun da vasfın yok diyorsun? orada listeye cevap verdim. mesleğim de bilgisayar mühendisliği. ya sevgili olan erkeklerin kaç tanesinin statüsü yüksek? vasıfsızların bile var o da fizikten dolayı boy pos tip bilmem ne. orada gelmiş bana 10 kat çaba sarfetmelisin diyorsun. can yaman gibi herifler hiç bir çaba sarfetmeden kız kapar ben 10 kat çaba sarfetsem belki o da. olmayınca da insel oluyoruz ya ne diyim ki sana. sana bir şey diyim mi sende yakışıklı ve uzun boylu olduğun için kızlarla haşır neşirsin. ersin korkut gibi bir herif olsaydın ne yapardın acaba? diyorum ya empati kurmak diye bir şey yok”

    Döndük dolaştık maalesef aynı döngüye geldik. Empati duyduğum için açıklama yapıyorum, burada esas empati duyamayan taraf bu arkadaş.  “O yapıyorsa benim de hakkım!” Hayır değil. Üzgünüm. Eksiklerin varsa o eksiklerini kapatmak zorundasın ya da seçilmezsin. Evet x10 emek sarfetmelisin diyorum. Hiçbir kadın sen üzülüyorsun diye sana arzu duymayacak. 

    Mesela o göbekli ve tipsiz olan erkek neden götürüyor ya da sevgilisi var? Çünkü oyunu ve statüsü var. Yani bunu kapatmış. Kendine baktığında tipin olmadığını belirtiyorsun, oyunun da yok! Kadınlarla tanışmıyorsun çünkü çirkin olduğunu düşünüyorsun. Statü de yaratmamışsın? Kadın neden seninle olsun? Başa döndük: Yine bir özelliğe takıntı yapmak.

    Konu ben değilim ama uzun boylu bir erkek değilim, hatta benden uzun kadınlarla çıktım. Belli seviyeleri atlamak için emek verdim. Oyunumu, tipimi, statümü, paramı geliştirmek, yükseltmek yıllarımı aldı. Bir laf vardır: Ölülerde dirileri her gün helva yiyiyor sanıyor diye.

    Fiziksel özelliklerinin iyi olması demek kadınların üstüne atlayacağı anlamına gelmez. Bunu tipsiz erkek olmak başlığında anlattık. Bu sitede 190 boyu olmasına rağmen kadınlarla tanışamayan, ilişki olmamış ya da başarısız erkekler mevcut. Üstte Okan Bayülgen, Al Pacino, Beethoven, Tom Cruise örneklerini verdim ama işe yaramadı. Neil Strauss yine kısa boylu ünlü bir pua. Oyun kitabını okuyabilirsin. Erkeğin fiziksel özellikler hale etkisiyle ilgilidir, o kişinin statüsü hakkında bilgi verdiği için kadınlara çekici gelir, bunu farklı şekilde yaratabilirsin.

    Tabiiki narsisistik bir savunma mekanizması mevcut. “Sen nasıl bana vasıfsız dersin!” Ben öyle bir şey demedim, belli vasıflarını geliştirene kadar 80/20 pareto prensibine göre kadınlar için görünmezsin dedim.

    Özetle

    Zayıf girişimler göstermek gelişmek değildir. Fark yaratmak için belli eşiklerin üstünde olmanız gerekir. (İleri okuma: Erkeği çekici yapan kriterler.)

    Anlaşılması gereken: erkeğin bir performans nesnesi olduğudur, bu düşünce paterni kadına aittir ve feminenleşen toplumda normal görüyorum. Kadın doğuştan bir değer olarak gelir ve özellikle 30 yaşına kadar seçen taraf olduğu için erkek de aynı “eşitlik” algısıyla olduğu gibi kabul edilmek ister, bunun maalesef yanlış olduğunu anlatamıyorum ve asla değişmeyen bir döngüye giriyor konuşmalar.

    Bu çarptırılmış akım ve düşünceler üstüne diğer konuların makalelerle çürütülmüş halini okumak için:

    (Makaleyi oylamayı ihmal etmeyin.)

    4.3 37 votes
    Makaleyi puanlamayı unutmayın.
    Subscribe
    Bildir
    guest

    92 Yorumlar
    Inline Feedbacks
    View all comments
    asimbonanga
    Ziyaretçi
    asimbonanga
    2020-12-24 12:22 AM

    192 boyunda 85 kilo bir erkeğim. 20 yaşıma geldim sadece 1 sevgilim oldu. Kendimi tipik bir beta olarak görüyorum ve kadınlar konusunda oldukça başarısızım. Karanlikruya sana neredeyse her konuda katılıyorum tüm yazılarını okuyor ve gözümü açtığın için beni dinden kültürden ahlaktan sıyırıp kadınları tanımladığın için teşekkür ediyorum. İnsel arkadaş çok… Read more »

    sabthesht
    Ziyaretçi
    sabthesht
    2021-05-06 11:58 PM
    Reply to  asimbonanga

    20 yaşına kadar bir tane sevgilinin olması gayet normal aslında. asıl insanların birbirini flört/sevgili/fuckbuddy diye kategorize etmesi, her hafta kıyafet değiştirir gibi sevgili değiştirmeleri anormal.

    Mohikan
    Ziyaretçi
    Mohikan
    2020-12-28 4:07 AM

    Karanlıkruya hocam bu adamların sayısının artma sebebi nedir özellikle internet ortamlarında çok görüyorum teorik olarak bilmeseler bile pratikte İnsel olan bayağı erkek var galiba siyah hap kırmızı haptan daha hızlı yayılıyor

    BasednBlackpilled
    Ziyaretçi
    BasednBlackpilled
    2021-01-03 5:45 AM
    Reply to  Karanlikruya

    Hahaha, sen ciddi misin ya? Bu konuyu savunan ünlü bir yazar psikolog sosyolog yok diyor, şaka gibi. Birincisi, bir hakikatin hakikat oldugu gerçeğini onu savunanların sayısı degiştrimez. İkincisi sayacagım kişiler senden katbekat daha bilgili, ünlü ve şu anki blackpill ile tamamen örtüşen yaşam tarzı ve zihniyete sahip kişilerdir; Cioran, Schopenhauer,… Read more »

    BasednBlackpilled
    Ziyaretçi
    BasednBlackpilled
    2021-01-03 6:51 AM
    Reply to  Karanlikruya

    Sitene meraklı degilim ve tekrar girecegimi hiç zannetmiyorum, yalnızca bu çöp yazıya bir tanıdık link gönderince eriştim ve yazıyı da yorumları da okurken şaşırmadım gülüp geçtim klasik trp/pua zırvaları, senin savundugun her şeyi scienfitic blackpill argümanları defalarca çürüttü hem de hakemli dergilerde yayinlanan sayısız bilimsel veriye dayanarak,neyse ki hakikat siz… Read more »

    BasednBlackpilled
    Ziyaretçi
    BasednBlackpilled
    2021-01-03 7:20 AM
    Reply to  Karanlikruya

    Bak dostum yaşın kaç bilmem ama kendini usta bi manipulatör sanıyorsun ve maalesef bu bana sökmez,muhtemelen sen giderken ben geliyorum ve eski trpcilerdenim. Saydıgım adamlar psikolog sosyolog biyolog vs demedim bunu nerden çıkarıyorsun? Olmaları da gerekmiyor. Bu konuyu ilk açan, blackpillcilere yakın düşinen bi sosyolog vs bile yok diyen sensin,… Read more »

    BasednBlackpilled
    Ziyaretçi
    BasednBlackpilled
    2021-01-03 7:21 AM
    Reply to  Karanlikruya

    blackpill de evr.psikoloji biyoloji ve nöroloji alanından sayısız bilimsel araştırma ile bunları ıspatlar, chad dedigimiz şanslı kesimin kadın dedigimiz iki yüzlü güvenilmez yaratiklari götürdügünü,geriye kalan ortalamaların normielerşn de oyuna şuna buna ihtiyaç duyup hunharca çabalamalari gerektigini,estetik algının görselligin şekilciligin hormonların genlerin her şey oldugunu söyler,ve saydığım adamlar bugün yaşasa scientific… Read more »

    BasednBlackpilled
    Ziyaretçi
    BasednBlackpilled
    2021-01-03 7:38 AM
    Reply to  Karanlikruya

    Benim meslegimi nerden biliyorsun? Bir halt bildigin yok Jordan peterson ve tomassi okuyup çevirmek dışında:) bay 2.mahmut(abi!), Ve Tam da az önce bahsettiğin safsata(!)yazısını okudum, incels wikideki 199 argümanın 1 tanesini bile çürütememişsin maalesef, sana puanımız sıfır, bol şanslar, bol trafikler, bol kazançlar dileriz.

    Asil
    Ziyaretçi
    Asil
    2021-11-10 5:07 PM

    Karanlikruyan hocam söylediğin her şey doğru. Fiziksel nitelik yok, karakter olarak sağlam, cesur olsan bile kıza bir şey sinyallemediğin için yine kızlar için uğraşmak zorunda kalıyorsun. Yanlış mıyım?

    Asil
    Ziyaretçi
    Asil
    2021-11-11 8:53 AM
    Reply to  Karanlikruya

    Hocam peki karakterimizi nasıl sinyallayebiliriz? Mesela dövme güzel bir ” kötü çocuk” havası veriyor.

    Can
    Ziyaretçi
    Can
    2023-05-01 10:10 AM

    Bloğu yeni yeni okuyorum Çok faydalı şeyler var tabi anlayana.. oyun devam etmektir, bırakmamaktır Sen erkek olarak gelişmeye ve denemeye devam et sonuçtan bağımsız olarak.(sonuçları değerlendir) Sevgili olmaması olayını ve boyu bu kadar kafaya takarsan zaten bu davranışlarına yansır Okuduğumda şunu bir kez daha gördüm ki insan ne yaparsa kendine… Read more »

    1 4 5 6
    92
    0
    Would love your thoughts, please commentx

    İlişkiler Üstüne Maskülen Tespitler sitesinden daha fazla şey keşfedin

    Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

    Okumaya devam et