Resim: Tintoretto-Tamar and Judah (Bakirelik Önemli Mi?)

Bakirelik Önemli Mi?

(Bölüm-1)

Bu çağın sorusu sanırım, bakirelik önemli mi? Türkiye’de bunun üstüne kurulmuş siteler var. Özellikle bizim gibi Ortadoğu tadanslı ülkelerin normu bu. Türkiye’nin sosyolojik olarak “yönlendirilmeye” başlandığı ve birliği kurma düşüncelerini dile getiren sosyolog Ziya Gökalp’ın genel görüşü şuydu: “Batılaşmalıyız fakat İslam kültüründen gelen ahlak kavramını alarak ve bunu dini konumda değerlendirmeden, kendi kimliğimi koruyarak başarmalıyız.”

İnsan izole değil psiko-sosyal bir varlıktır. “Kendi değerlerimizi koruyarak batılaşmak” kavramı oturmuştur. İslam etkisi altında olduğumuz için toplumsal norm olarak “bakireliği” önemsiyoruz. Tabii “çocuğun kendinden olduğundan emin olma ve kaynaklarını boşuna harcamamayı” içeren evrimsel nedenleri de varsa da bence oldukça zayıfladı. Bu durum günümüzde daha çok psiko-sosyal etkilerle ayakta duruyor. İnsanların tek eşlilik ile çok eşlilik arasında kalmış varlıklar olduğunu da unutmamak gerekir. Bakireliğe toplumdan topluma değişen oranlarda değer vermemizde önem arz eder (ref).

Sadece Türkiye’de değil, katolik kültürün etkin olduğu diğer ülkelerde de hatta siyah hap kavramında bile bu ideal var. Bilinçaltında hep “Kadına insanüstü anlamlar yüklemek, kutsallaştırma ve bakire olmasını isteme” miti mevcut.

Bakirelik İsteği=Ruh Eşi Mitini Besler

Önce aklınıza şunu sokmalısınız “Kadın insanüstü değildir, insanlar kusurlu olmak zorundadır. Bakireliği  önemsemeniz özel kadını aramanıza neden olur. Amacınız “altın kadını, tek boynuzlu atı (unicorn), özetle özel-biricik ruh eşini elde etmeye dönüşür. Bunu çoğu inkar eder ve kadınların %95ine “kaşar” muamelesi yaparak küçümser. Bakirelik önemli mi? Sorusuna takılırsanız siz de aynı hatayı yapmış olursunuz. Bakire kadın temiz ya da iyi niyetli kadın anlamına gelmez. Sadece tabuları yüzünden bunu yapamayan kadın anlamına gelir. Mesele bunu yapabilmesine rağmen az ilişki yaşayan kadındır. Yani cinsel özgürlüğünü doğru kişi(ler) için kullanabilenlerdir.

Kırmızı hap kavramında yanlış anlaşılan en önemli konu bu. Kendinize yatırım yapın, kadın esas amacınız olmasın mottosunu; kadınları küçümseyin olarak algılıyor. Sonra düşük iqlu feministlerin eline “işte red pilcisin!?!” gibi zırva argümanlar vermiş oluyorsunuz.  

Unutmayın neye inanırsanız, ona uygun bir hayat yaşarsınız. Örneğin yalanlara inanırsanız, bakire bir kadın tarafından aldatılırsınız. İnsellerin yaptığı gibi tipin her şey olduğuna inanırsanız kendi kendini gerçekleştiren kehanet gibi cinsellik yaşayamamaya devam edersiniz. Kadının özel bir varlık olduğunu düşünürseniz, o kadın size sahibiniz gibi yanıt verir. Ne demişler? “Ona ünlü biri gibi davranırsan, sana fan muamelesi yapar.

Bahsettiklerimden “kadın her istedğiyle yatabilir, bunda özgürdür” anlamını çıkartmayın, kadının cinsel partner sayısı önemlidir. Artan sayıyla birlikte uzun süreli ilişkileri ciddi anlamda zayıflar fakat bunu 2. bölümde işleyeceğiz. 

Kadın temelde kaliteli apex-prime erkeğe, erkekse sayıca çok kadına ulaşmaya çalışır. Cinslerin genel stratejisi budur. Yani çok erkeği denemeye çalışan kadının feminen toplumun yanlış yönlendirmesi sonucu değerini kaybeder ama bu bakireliği anlamlı yapmaz.

Kadın doğası nasıldır? Ne ister?

Kadın 15 yaşından sonra cinselliğini keşfedip, bunu kullanmak için yapılanan bir varlıktır. Her nasıl erkekler seks düşünüyorsa, kadınlar da seksi erkekleri özellikle yumurtlama dönemi esnasında düşünür ve kısa dönemde maskülen fiziksel özellikler üstünden sevişmeye çalışır. Bunu baskılayabilirsiniz ama gerçekler değişmeyecektir.

Kadın bir “değer” olarak dünyaya gelir, bu ne demek? Baştaki 100lük değeri cinselliği kontrol etmesini sağlar. Bunu doğru seçimler yaparak koruduğu sürece üst seviye erkekler tarafından tercih edilir ama erkeğin ve kadının cinsel stratejileri sıklıkla çatışır. Kadın en baştan erkeğe erişimi olduğu için, bunu hunharca kullanabilir ve hep böyle süreceği yanılsaması içindedir, erkekse az ilişki yaşamış kadın tercih eder ve bunu bazen “bakirelik” olarak abartır. Arada bir denge kurulmaması dönemsel olarak dengenin erkeğe ya da kadına geçmesine neden olur. Örneğin 1950lerde kadar erkekteydi fakat 1965den feminizmle birlikte sonra kadına geçti.

Hatalı Görüşler:

-Bakire kadın bulursam pair-ponding sağlarım.

+Hayır!

20 yaşını geçip de cinsel deneyim yaşamayan kadın azdır. Vajinal yöntem hariç her şeyi denemiş olabilir ve bu yöntemle de pair-bonding sağlayabilir. Tabuları sebebiyle böyle yaşayan kadınlar genellikle daha sorunlu oluyor ve ileride acısını çıkartıyorlar. Sadece siz onu “bakire” sanıyorsunuz, oysaki sadece vajinal yöntemi denememiş oluyorlar, bunun örneğini geçmişte anlatmıştım

Baskılıyor olmanız onun en seksi erkeğe 23 yaşında ulaşmaya çalışmasını engellemeyecektir. İdealde bakire bir kadın aramak erkek stratejisi için uygundur fakat realitede 2 türün stratejileri çatışacağı için erkeğin buna ulaşmaya çalışması “ruh eşi” sendromunu tepeye çıkartacaktır. Eğer dışarı kapalı bir toplumda yaşamıyorsanız Amiş değilseniz örneğin, cinsellikten zevk de almaya çalışıyorsanız ilk amacınız bakire değil, arzularını kontrol etmeyi başarmış, her gördüğüyle yatmayan bir kadını aramak olmalıdır. 

-Bakire olmayan kadında telegomi sebebiyle başka erkeklerin de genetiği çocuğuma aktarılır!?

+Tam doğru değil.

Öncelikli olarak kadının servikal filtresi erkeğin spermlerini seri-monogamik ilişkide imha eder, hem de her döngü sonucunda bu yumurta vücuttan atılır. Telegoni şu an sineklerde çalışıldı ve sineğin ilk partnerinin doğan yumurtanın boyutunu etkilediği bulundu ve bu çalışmalar arka arkaya dölleme sonucu elde edildi. Yani kadın yumurtası gelişmeden önce ve sonra dölleniyor, ardından araştırma yapılıyor ve sonuçta sadece yumurta boyutunun geliştiği, genetik aktarmın olmadığı görülüyor. Oysaki uzun bir süreç sonunda bu spermin yumurtayı nasıl etkilediğini bilmiyoruz, yalnız kadına etkisi olduğunu biliyoruz. Yani geçmiş ilişkilerinde kadının içine boşalındıysa ilgili genetik kalıntılar, kadının beyninde bulunabiliyor. Oranı özellikle bilinçli düşük yapan kadınlarda yüksek, hücre bazında %0.02’e kadar çıkabiliyor) (Ref1, Ref2).  

Kadının süresi kısa. Erkeğin bunu anlamasına imkan yok fakat kadın içten içe her sene geçtiğinde daha da farkına varıyor ve bu yüzden “duvara çarpmaktan” bahsediyoruz. 27 yaşından sonra ilk-aydınlanma, 30 yaşında ise aydınlanma çağına giren ve doğurganlığının sınırlı olduğunu, güzelliğinin solduğunu farkeden kadın size göre daha acımasız olmalı ve hipergamiye göre en iyisini seçmeye odaklanmalıdır. Bu yüzden ayrılık acısı çekme lüksü yoktur mesela. İşte erkeğin sindiremediği gerçek budur.

Bakire bile olsa; arayıştaki kadın sizden önce farklı deneyimler yaşamış olabilir. Özellikle bakireliğin ilk öncelikte tutulduğu kültürlerde kadın yaşadığı cinselliği saklamak için büyük çaba gösterecektir, vaijnal yöntem harici her şeyi deneyecektir ve bundan zevk alacaktır. Açıkçası ben sadece vajinal yöntemle sevişmesini tercih ederim ki burada vanilya ve hayvani seksi ayırmak lazım. 

Yabancılar seksi 2’e ayırır, vanilya seks ve hayvani seks. Vanilya seks gelenekseldir, misyoner pozisyonunda bir birleşme olur ve biter, hayvani seks ise arzu doludur, saatler sürer, kan ve ter içinde sevişilir, her türlü fantezi yaşanır, porno filmde gördükleriniz solda sıfır kalır ve o kadın güçlü şekilde oksitosin salgılar, evet! Buna pair-bonding diyoruz. Eğer o kadın o erkeğe karşı “doğal bir arzu” duyuyorsa bağlanacaktır. Erkek bunu önemsemeyebilir ama kısa süreli ilişkiyi kadın kullandığını biliyor bile olsa devam ettirir. Esas problem devamlı çok sayıda erkekle vahşi seks almasıdır. Bu durumda size bağlanması imkansız hale gelir.

Mesele Oksitosin

Benzeri sizin için de geçerli, o kadınla anlaşacağınızı nereden biliyorsunuz? Belki kadın 8/10 ama yaşayacağınız düzey vanilya! Bu şu demek: O ilişki sürmeyecek. Çünkü oksitosin yok. Hem onun için hem sizin için kötü ama erkek “o özel kadını” aradığı için vazgeçemez, çünkü o bakiredir! Oysaki kadının ne düşündüğünüz umurunda değil, dürtüleri farklı şeyler söylüyor. Siz onu malınız sanırken, o başka erkeklerle olmak isteyecektir.

Siz bakire olarak evlendiğiniz kadınla ten uyumu sağlayamazsanız (ki önceden sevişmediğiniz için bu büyük bir kumardır) ve hayvani seksi başaramaz veya o kadına güvence sağlayamazsanız, muhtaç bir karakter gösterirseniz kısa sürede ayrılırsınız. İstatistikler erken evliliklerin %50 oranında bittiğini gösteriyor, kadın söylenerek sizden kısa süre sonra boşanıp , aynı piyasaya dönmeye çalışacaktır hem de özgür olarak! Üstelik sizin ilk dokunduğunuz kadın “tabularını” aşmasıyla hayvani sekse ulaşmak için her şeyi deneyecektir. Sonra gider ağlarsaınız. “Benim meleğim, ilk defa dokunduğum kadın başkasıyla birlikte” diye… Çünkü kadına insanüstü anlamlar yüklediniz. Porno film sektörüne bakın herkes melek yüzlü.

Kaldıki gereğinden fazla betalaştığınız ilişkide %90 aldatılacaksınız. Örneğin hem vanilya düzeyinden hallice sevişiyorsunuz hem de kariyeriniz kötü. Yani hipergami denklemine göre hem doğal arzu yok, hem de güvenlik(duygusal veya ekonomik) sağlayamıyorsunuz. Bu kadın gözünde değersizsiniz demektir, aranızdaki anlaşma bozulur ve kadın sizi aldatmayı rasyonelleştirir.

Bunları aldatan kadın serisinde uzun uzun anlattım. İnternette biraz gezin “kocam benimle sevişmiyor!!” diyenleri göreceksiniz, bu konuda benden tavsiye alan erkek ve kadınlar oldu. Bu gerçek. Bakire olarak evlenmiş ve kocamı aldatacağım kendimi tutamıyorum ama ayrılamıyorum diyen kadınlarla konuştum.  

Bitirmeden son şunu diyebilirim ki bakire kadın arayışınız hayal kırıklıklarınızı besleyecek en önemli sebeplerin başında gelir. İdealde bakirelik erkeğin stratejisi gibi de görünse uzun vadede sorun çıkartacaktır. O kadınla evlenseniz bile ileride boşanma ihtimaliniz çok yüksek. Onu elde ettiğinizi düşünmeniz hipergami gerçeğini değiştirmiyor. Sonrasında yaşayacağınız yıkım “ruh eşi” saplantısı ve “bakireydi, ilk benimle olmuştu” düşünceleri yüzünden daha büyük olacaktır. Bunu unutmayın. 

2. Bölüm için tıklayın.

(Makaleyi oylamayı ihmal etmeyin.)

4.4 39 votes
Makaleyi puanlamayı unutmayın.
Subscribe
Bildir
guest
59 Yorumlar
Inline Feedbacks
View all comments
Çiko
Ziyaretçi
Çiko
2020-12-17 10:50 PM

Katılmıyorum. Kadın, bekarken arzularını dizginleyemeyip bekaretini evlilik dışı kaybetti ise, evliyken de bundan imtina etmeyeceğini ve şartlar oluşursa eşini aldatacağını düşünüyorum. 7/10’luk bakire olmayan hatundansa 5/10’luk bakire hatunları tercih ederim. Evlilik zaten bir kumar gibi, en kötü boşanırsın nafaka verirsin. Para dışında kaybedeceğin birşey yok. Tercihim her zaman bakire hatundan… Read more »

Krikovyak
Ziyaretçi
Krikovyak
2020-12-18 2:54 AM
Reply to  Karanlikruya

“Bilinen aksine tek gecelik takılan kadınlar genelde çok güzel olanlar değildir. “Kolay elde edilebilir, özgüvensiz olanlardır.” Bu çok doğru, güzel kadınlar ile iletişim kurmak kolay ama sonuca gitmek zor ortalama ya da altında ki kadınlar ile tam tersi başta iletişim zor ama sonuca gitmek daha kolay, beğenilmeme ve özgüvensizliklerini bu… Read more »

acemineilstrauss
Ziyaretçi
acemineilstrauss
2020-12-18 10:48 PM
Reply to  Krikovyak

benim de gördüğüm üzere aslında güzel kızları tavlamak daha kolay onlar bir kere ne için yaklaştığınıza daha emin oluyorlar, sırf ego tatmini için terslemeye, reddetmeye çalışmıyorlar.

Çiko
Ziyaretçi
Çiko
2020-12-19 3:44 PM
Reply to  Karanlikruya

Bu uzun cevap için teşekkür ederim. Maalesef tanımadığı o kişi için arzularını dizginlemek zorunda, daha sonra tanıyıp seveceği o adam(lar) kızın bekaretini sorun edebilir, bu durum kızın eş havuzunu yarı yarıya düşürür. Düzgün karakterli bakire kızın aldatacağını düşünmüyorum. Kadın zaten daha önce seks yapmadığı için yapacağı en iyi seks iyisiyle… Read more »

Çiko
Ziyaretçi
Çiko
2020-12-19 10:18 PM
Reply to  Karanlikruya

Anal, oral yapıp teknik olarak bakire olan kızlar beni çok korkutuyor. Bir kadının köprüden önceki son çıkışı olmak, zaruri tercihi olmayı kendime yediremem. “Adamlar kızla seks yapmış ve karşılığında bedel ödememişler (nikah), bu bedeli ben neden ödeyeyim?”. Kuzenimin sevgilisi ile müstechen yarı çıplak yatak fotolarını yakaladım, sorduğumda ilişkiye girmemişmişmiş, ki… Read more »

Adrian
Ziyaretçi
Adrian
2020-12-15 9:27 PM

Evlenmeyi düşünmeyenler için çok önemli bir durum değil, ama evlenmeyi düşünenler haklı olarak bir arayış içindeler, yazı haklı yanlara sahip, peki az sayıda ilişkiye girmiş, düzgün kadınların belirli patternleri varmı bu konuda neler yapılabilir?

Adrian
Ziyaretçi
Adrian
2020-12-16 8:16 PM
Reply to  Karanlikruya

Ruh eşi saplantısına bağladığın noktayı tam anlayamadım, nasıl yani?

Adrian
Ziyaretçi
Adrian
2020-12-16 8:32 PM
Reply to  Karanlikruya

Bahsettiğim şey benim yorumdan oraya nasıl geldiğiniz, benim yazıdaki gibi bir arayışım yok, sadece arayışı olanların haklı yanları olduğunu ama bunu uçlara kaymadan bu yazıdaki gibi dengelemeleri gerektiğini düşünüyorum.

acemineilstrauss
Ziyaretçi
acemineilstrauss
2020-12-16 1:29 AM

Sonunda bu konuyla ilgili yazmışsınız 🙂 Hocam ilk defa bir yazınıza katılmıyorum. Öncelikle bakire olmayan kızları kaşar olarak görmüyorum. Hedefim eğer bulabilirsem denk gelirse bakire güzel ve zeki bulduğum aynı zamanda karakteri düzgün bir kızla evlilik öncesi ilişki yaşayıp sonra o kızla evlenmek 🙂 Bakire bir kız arıyorum ama bu… Read more »

MorFreska
Ziyaretçi
MorFreska
2020-12-16 9:11 AM

Bu demek oluyor ki sen 30 yaşındasın ve 18-20 lik bir çıtır istiyorsun Kadinlar önceleri 14-15 yasinda evleniyorlardi dolayisiyla hepsi bakireydi Kadinin çalışmasıyla beraber bu durum değişti kadinlar artik 25-30 yaşlarında evlenmeye başladılar Yani cinsel arzulari iyice kapiya dayandi Şunu diyecegim siz erkekler sayica fazla ve hayvani seks yapmiş kadinla… Read more »

acemineilstrauss
Ziyaretçi
acemineilstrauss
2020-12-16 8:04 PM
Reply to  MorFreska

Ben o bahsettiğiniz farkı anlamanın rasyonel olarak çok zor olduğunu düşündüğüm için böyle bir ayrıma giriyorum bir bakıma. Evet bu yüzden kandırılabilirim haklısınız. Ben niye aldatmış oluyorum orasını anlamadım 🙂

MorFreska
Ziyaretçi
MorFreska
2020-12-29 10:21 AM

Şöyle ki, bunu çok erkekten duydum Karısının yatakta patates gibi serildiginden , isteksiz olmasindan , ya da 1 kez bile sevişmeyi başlatmamasından bahsediyorlar Çoğu zaman erkekler cinsellik icin aldatiyor. Yani ya tam doymuyorlar ya da tam doyurmuyorlar Ayrica bakire diye aldığın kadının egosunu ve kaprisini de eşek gibi taşıman gerektigi… Read more »

Negan's Savior
Ziyaretçi
Negan's Savior
2020-12-16 2:53 AM

“Porno film sektörüne bakın herkes melek yüzlü.” Müthiş cümle. Ellerine sağlık, Karanlikruya! Siz siz olun gençler hiçbir kız için kendinizi feda etmeyin. Kadın düşmanı da olmayın. Sadece masumiyet kavramanın yeni doğmuş bebek dışında hiçbir canlıya ait olmadığını gözönünde bulundurun. Size “bakireyim, ben öyle şeyler yapmam” der, fakat başka erkeklerle Camasutra’daki… Read more »

Father
Ziyaretçi
Father
2020-12-16 4:54 AM

Erkeklere önemli bir sorumluluk düşüyor, hayvani seks ilişki için çok önemli özellikle bizim toplumda gizli hızlı ve yanlış tekniklerle yapılan mastürbasyonlar, erkeklerin sekse ulaşamaması ve porno bağımlılığı gibi etkenlerden dolayı erken boşalma durumu çok sık rastlanan bir hastalık haline geldi haliyle erken boşalan bir erkek vanilya seksten fazlasını yapamıyor bu… Read more »

Femme
Ziyaretçi
Femme
2020-12-16 9:39 AM

Hocam yaşantılarınızı bizimle paylaştığınız oranda sizde gençken hatalar yapmışsınız.Arada sırada zamanında nasıl biriymişim gibi pişmanlık degersizlok hissi oluyor mu sizde? Bende oluyor çünkü sürekli aklıma geliyor.Kilo verdim kültür düzeyim artmış öyle diyolar belli bir adımda oluşmuş belli çevrelerde ama sanki kendimi ondan alt görüyorum bunları yapsan ne sen zaten zamanında… Read more »

Femmeye merak
Ziyaretçi
Femmeye merak
2020-12-16 9:10 PM
Reply to  Femme

Abi bende merak ettim bunu da cevaplar mısın musait olduğunda

Femme
Ziyaretçi
Femme
2020-12-17 4:06 AM
Reply to  Karanlikruya

kendi kişisel gelişim sürecinizde çeşitli zamanlarda olmuyor beceremiyorum vb tarzı düşünceler veya gelişirken eski hatalara bakıp keşke yapmasaydım değerim daha yüksek olurdu dediğiniz oluyor mu?(bende bu yoklamaya başladı).bjde gerekszi gereksiz herşeyi neredeyse ben ödemek isterdim.nolacak diye atlıyordum hediye almak istiyordu zora gireceksen alma diyordum.tabi alınıyordu bunun sebebi nedir sizce? Kadın… Read more »

Femme
Ziyaretçi
Femme
2020-12-17 11:24 AM
Reply to  Karanlikruya

Tek ilişki. mantık ilişkisi olabilir, sandım normalde istediğim dış görünüşü yoktu.Anlamadigim şey şu yazdıklarınıza gore kadına yatırım yapılmalı vb eger ben durdurmasaydım babasının kartyla istedğimi alacak bir tipti bu ama ben reddettim(memur aile).hatta bazı şeyleri ben almak istiyordum eger alsaydım ilişkiyi ben – de kapatacaktım.Gucsuzluk sembolu dediğiniz cok harektini gördüm.midem… Read more »

Krikovyak
Ziyaretçi
Krikovyak
2020-12-18 2:49 AM
Reply to  Femme

Ne dediğin çok anlaşılmıyor 20 yaşında genç bir kızsın bu tip saçma ilişkiler yaşanır o yaşlarda, ileriki ilişkini kötü falan etkilemez, kendi değerini inşa etmekten bahsetmişsin ama o erkekler için geçerli bir durum sen şu an yaş olarak gençliğinin ve güzelliğinin zirvesindesin eğer evlilik ve aile kurma gibi bir düşüncen… Read more »

ZERDÜŞT
Ziyaretçi
ZERDÜŞT
2020-12-16 11:39 AM

Hocam,bundan yıllar önce ekşi sözlükte bununla ilgili bir yazı okumuştum. Kadının ilişki sırasında oksitosin salgilamasi ve eğer ne kadar çok erkek ile birlikte olursa oksitosin eşiği yükseleceği için birlikte olduğu-evlendiği erkeği- eğer o eşiği karşılayamaz ise cinsel olarak tatminsizlik dolayısıyla bırakacağı ile alakalıydı. Yazınızda her kadın ile yatan erkeği değil,arzularına… Read more »

Kaptan
Ziyaretçi
Kaptan
2020-12-16 4:34 PM

Burada eski yazılardan birine yazmıştım eski kız arkadaşım defalarca hayvani seks yapmış bu yetmemiş grup sekste var, feminist düzenin bize öğrettiği ise o kadını her şeyi ile kabul etmemiz kadınların köprüden önce son çıkışları olmamız ve bunla gurur duymamız. Trp ile karşılaştım da bu saçma kafa yapısından kurtuldum yoksa muhtemelen… Read more »

Krikovyak
Ziyaretçi
Krikovyak
2020-12-16 7:51 PM
Reply to  Kaptan

Bir benzerini de ben yaşadım, burada sorun şu biz kadının aslında nasıl olduğuna değil bize yansıttığı imajına bakıyoruz, kadınların büyük çoğunluğu ikiyüzlü davranıyor istediğini yapar bu beni ilgilendirmez ama benimle bir ilişkiye başlayacaksa benim de öyle bir kadını istememe hakkım var işte burada dediğin gibi feminist düzenin onu herşeyiyle kabul… Read more »

DIN 933
Ziyaretçi
DIN 933
2020-12-16 5:37 PM

Yazıya şu şekilde katılıyorum, beş vakit namazında niyazında birisi bile kocasını aldatarak sanal seks yapabiliyor, bu kişiye ve karakterine bağlı, bu yüzden bakirelik veya dindarlık bir kriter değil gelecek ilişkilerde aldatma konusunda.Nitekim islamiyette de tövbe eden birisi eskort bile olsa geçmişinde, sütten çıkmış ak kaşıktır gibidir tarzında şeyler söylenir. Aklımda… Read more »

DIN 933
Ziyaretçi
DIN 933
2020-12-16 6:13 PM
Reply to  Karanlikruya

Evet, sosyal baskıyı ben de görüyorum. Onu basit olarak yargılayacağımı düşünüyor yattığımız için. Anlayamadığım şey, bu şekilde yalnız kalmamak için sevgilisi yapması, seks vaadi veya erkeklerin ileri gitmeyen davranışlarına dur dememesi kırmızı bayrak mıdır?

Bir de net ve dürüst olmadıkları zaman boşa vakit kaybetmekten nasıl korunacağız?

dındın
Ziyaretçi
dındın
2020-12-16 10:32 PM

vanilya seks kibar ve nahiftir hayvani seks mide bulandırıcı bence. ayrıca bakirelik temizliktir katılmıyorum bu yazıya bir kadın olarak

hakan
Ziyaretçi
hakan
2020-12-21 2:45 PM
Reply to  dındın

adam zaten haydi bakireliginizi bozun diye yazmamış. genel olarak erkeklere kendince bir seyler anlatmış: )

ali can
Ziyaretçi
ali can
2020-12-16 10:56 PM

merhaba. gecmisimde henuz kadin erkek iliskilerine dair cok fazla bilgi sahibi olmadigim donemlerde bir sure birlikte oldugum kadinlarin cogu ilk zamanlar bakire rolu yapar fakat ortam olustugunda yazida bahsedilen hayvani seksi vajinal yollar disinda mutlaka gerceklestirirlerdi ve evet sozde bakireligini korumus olsalar da bu durumdan muthis keyif aldiklarini ve buna… Read more »

JFK
Ziyaretçi
JFK
2020-12-18 5:43 PM

Merhaba Karanlık Rüya. Bakire birisiyle cinsel ilişkiye girince mecburen bakireliği bozulacak. Ben de hep temkinliyim bu konuda. Birkaç kez tehlikesinden dolayı direkten döndüm başıma iş açılır diye. Reşit olan biriyle yapsan da ilk seferler her daim sonradan can sıkabilecek potansiyelde diye düşünüyorum. Bu korku nasıl atlatılır? Mesela kız istiyor ama… Read more »

Mrt
Ziyaretçi
Mrt
2020-12-19 9:06 PM

Peki bir şeyi sormak istiyorum hocam size. 29 yaşında, geçmişte uzun süreli(4 yıllık) ilişkisi olmuş, kız arkadaşı bakire olduğu için ve evlenmeden cinsellik yaşamak istemediği için yaşayamamış bir erkek olarak, ileride evlenmek istediğimde bakire bir kadın ile evlenmek istemem yanlış mıdır? Yani ben daha önce cinsellik yaşamış olsaydım, muhtemelen umurumda… Read more »

Mrt
Ziyaretçi
Mrt
2020-12-19 10:06 PM
Reply to  Karanlikruya

Valla bu 4 yıllık ilişkim vardı dediğim kız arkadaşım, evlenene kadar sabredeceksin diyerek bana şart koşan ve benim karşılığında ne cinsellik beklediğim ne de aldattığım kadın “gelecek vadetmiyorsun diyerek” terk etti beni. Muhtemelen de hoşlandığı başka birisi vardı, zaten tartışmamız da oradan koptu. Yani doğru götüme kazığı yedim haklısınız. Ama… Read more »

Mrt
Ziyaretçi
Mrt
2020-12-19 10:34 PM
Reply to  Karanlikruya

Özür diliyorum hocam, bilmiyordum. Size mail mi atmam gerekiyor iletişim kurabilmek için?

Mrt
Ziyaretçi
Mrt
2020-12-19 10:10 PM
Reply to  Karanlikruya

devamı – Bir taraftan vucut istiyor, bir taraftan da bir kadınla seks için iletişim kurmak, emek harcamak ve kadını ikna etmek inanılmaz anlamsız ve boş geliyor. Yıllarımı, aşk-sevgi- ilişkilerle harcadım, elime geçen de sadece kocaman bir hiç oldu. Tamamen kendime odaklandım ve kendimi geliştirmek, geçmişte yaptığım hataları tekrarlamamak temel amacım.… Read more »

Kaptan
Ziyaretçi
Kaptan
2020-12-29 9:23 PM
Reply to  Mrt

Hâlâ geç kalmış değilsin hatta şu an sana kapağı atmak isteyen yaşıtın kadınlar olacaktır başta hiç birşey bilmiyormuş gibi davranıp onlarla cinsellik yaşayabilirsin şunu unutma karşında pragmatist canlılar var sen ne kadar makyavelist olursan o kadar az hasar alırsın, evlilik fikrini en azından 35 öncesine kadar hayatından çıkar çünkü sıfır… Read more »

Mrt
Ziyaretçi
Mrt
2021-01-03 4:33 PM
Reply to  Kaptan

Yorum için teşekkürler.
Şunu merak ediyorum, sıfır tecrübe ile evlenirsen ki kastınız, cinsellik mi? Çünkü paspas olmak ile ne gibi bir alakası var algılayamadım?

Gökyüzü
Ziyaretçi
Gökyüzü
2020-12-20 6:08 AM

Peki böyle bir durumda az seks geçmişi olup olmadığını nerden anlayacağız,birde az seksten kasıt birçok kişiyle olan seks mi yada az sayıda kişiyle ama çok olan seks mi?

Ottoman
Ziyaretçi
Ottoman
2020-12-27 6:40 PM

Merhaba çok yararlı bir paylaşım olmuş kendi fikrimi beyan etmek istiyorum karşındaki insanın bakire olmasını istemek bir seçim değil bir saplantı bu da idealizasyon oluşturmana aslında o kadını değilde kafandaki ideali sevmene ve haliyle hayatındaki kadın kafandaki ideale veya şekle girmediğinde bu sûkut-u hayal olur ve üzer yaralar illa bir… Read more »

Kaptan
Ziyaretçi
Kaptan
2020-12-29 9:36 PM

Yorumlara bakılınca erkeklerin içinde hâlâ “mükemmel kadın” miti çok güçlü bir şekilde yaşıyor kafanızda ki hayalî kadını öldürmez iseniz gerçek hayatta ki kadınlarla sağlıklı ilişkiler kuramazsınız, bu kadar evlilik odaklı olmanız başlı başına bir hata zaten ulan bir de kadınlara sallarsınız evlilik peşinde koşuyorlar diye eğer evlenince performans yükünden ve… Read more »

Freud
Ziyaretçi
Freud
2021-01-10 5:32 PM

Hocam öncelikle elinize sağlık. Size katılmadığım nokta şu sizin işin din boyutunu görmezden geliyorsunuz. Dini nedenlerle Kişinin (kadın erkek farketmez) bakire olup bakire birey istememesi Türkiye gibi bir ülkede göz ardı ediyorsunuz gibi geldi bana. Anadolu da yaşayanlar bana hak verecektir bu düşünce yapısına sahip çok fazla insan var. Bu… Read more »

Freud
Ziyaretçi
Freud
2021-01-10 7:00 PM
Reply to  Karanlikruya

Öncelikle soruma cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Kendimi muhafazakar olarak görmüyorum sadece onların yoğun olarak bulundukları yerlerde çalıştım. Haklısınız denkleme değişken eklendikçe sonuçlar farklı olacaktır ama bu böyle büyük bir değişkeni göz ardı edeceğimiz anlamına gelmez.( Din bence ülkedeki bireylerin yüzde 30-35 inde cinsellikle ilgili kararlarını etkiliyor.) Öte yandan kadın… Read more »