Resim: Benvenito-Tisi-Saint-Lucy (30+ yaşından sonra her kadının eti yenmez)

30+ Yaşından Sonra Her Kadının Eti Yenmez (Bölüm 2)

Bölüm-1‘de 30+ yaş sonrası rezalet hale gelecek kadınların erken yaşta kendini gösteren parti kadınları olduğundan ve sonrasında bu kadınların niyetini anlayamayacağınızdan bahsetmiştik.

Bu yaştan sonra değeri azalan kadın erken yaşlarda anksiyete ile şöyle düşünebilir -ki birkaç defa duydum-: “Madem değerim azalıyor, ben de öncesinde herşeyi yaparım.” Bu tipik solipsist yapıdaki kadının kendi değerini manipüle etmesi, gerçeği çarpıtmasıdır. Özgürce seks dağıtması hipergamiye karşı durmasıdır. Önce kadın açısından sonra da kendi düşüncelerim açısından cevaplayalım:

Kadın açısından ele alalım:

Bunu uygulayan kadın aynı Jack London’ın alttaki alıntısı gibi şimdiden ötesini göremez ve en verimli çağını “en iyi erkeği” bulmaya çalışmak yerine eğlenmekle harcar, sonuç olarak 30larında mutsuz olur. Bu onun tercihiyse, ileride kaliteli bir erkekle birlikte olmak istemiyorsa kendi bilir. Emin olsunki mesele buysa “kendisiyle yatmak isteyen binlerce kişi” var

Önceki bölümde anlattığımız gibi pair-bonding’i kaybeden kadının iyi bir ilişki yaşaması mümkün değildir ki bu 5-10 senesi de müthiş geçmeyecek. Güçsüz erkekler yönetebilen kadınlar, alfa karakterlerin çoğu tarafından acımasızca kullanılacak ve bu yaraları tamir edemeyecektir. Sonuçta da alfa dul olacaktır.

“Bizim gözlerimiz(erkekler) yıldızları gözetleyelim diye uzak görüşlüyken, onun gözleri (kadının), ayağını bastığı sert topraktan, göğsünün, üstündeki aşığının göğsünden, kollarının arasındaki gürbüz bebekten ötesini görmez ama yine de çağlar boyunca kimyamız böyle oluştuğundan kadın düşlerimizde ve damarlarımızda sihir yaratır.” -Jack London.

Kendi açımdan:

Hiçbir problem yoktur, böyle onlarca kadınla oldum ve ciddiye almadım. İlişki yatırımına değmeyeceği için bir noktada terk ederim, çünkü geçmişi; beni aldatacağını itiraf etmiş olur. En sevdiğim ilişki tipidir. Seks var. Eğlence var. Sorumluluk yok.

Böyle sorunlu kadınları ilişkiye zorlarsanız kısa sürede arıza çıkartır size arzu duymazlar. Daha o yaştan “ 30 yaş üstünde her kuşun eti yenmez” potansiyelini zaten belli eder.

Burada Rollo Tomassi’nin bahsettiği “aydınlanma çağından” da bahsetmek lazım. Aydınlanma çağını geçen(30 civarı) kadınlar otomatik olarak 2 yüzlü davranır ve “dürüst olmamalarına” rağmen değişebileceklerine inanarak bir anda kendilerine bakmaya ve çocuk sahibi olmaya karar verirler. Çünkü biyolojik saatleri ilerliyordur. O yaştan sonra siz “genellikle” tercih edilen değil, “ihtiyaç” duyulan olursunuz. (Ref: Rollo Tomassi – The Epiphany Phase)

Deneyimler

Geçen sene böyle birbirine benzer birlikte olduğum 3 kadını örnek vereyim. Biri sevgilisinden dayak yemiş, çocukluğu sorunlu geçmiş, sonra algıları kaymış. Ben flört etmeyi seviyorum diyordu. Her adamda bir şey beğeniyormuş, benim de yüzüm çok güzelmiş, ondan beğenmiş. Bir insan birine aşık olduğunu söyleyip diğeriyle her türlü pozisyonda seks yapar mı? İşte bu yapıyordu. İlginç bir tür.

Diğer kadın da benzerdi, o da erkekleri seçerken; biri komik, diğeri zeki diyordu. Lego gibi işte. 4 adamla takılıyordu, takıma 5 lazımmış, ben tek geceden sonra almayayım dedim. Hiçbiri sevgilisi değil ki anladığım kadarıyla adamların da umurunda değil. Hepsi seksine bakıyor hatta ballandıra ballandıra “birini evime çağırdım, seks yapmadan gönderdim ahahah” diye anlatan bir kadın modeli düşünün. Bu kadın da frijitti mesela. Yalnız böyle bir güzelliğe sahip olup da frijit olması insanı üzüyordu. Bunu hep söylerim: “Güzel bir kadının yaşlanması büyük trajedidir.”

Sonuncu kadın da yine uyuşturucudan tutun, grup sekse kadar her şeyi denemişti. Hatta bana “grup seks kötü mü, ne demek şimdi?” diye kızdığını hatırlıyorum. Ben de kötü evet ama; kaşarları severim demiştim. Sonra “azdım bak şimdi” dedi. İlginç bir çarpık algı tabii. “Sevgilimle grup seks yaparak tanıştımdan…” sonrasını artık ben kaldıramadım. Sonra da bana ilişkilerden anlıyorum diye şunu sordu: “Beni neden sevmedi, ilişki yürümedi? Güzel değil miyim? Ben onu hala seviyorum” Sonra benimle sevişti… Şimdi bu kadına nedir?

Sizce bu sevgi midir? Öyleyse meriçler ve kendini çok alfa görenler bu kadınla birlikte olabilir. Ben yokum. Çok samimi söylüyorum ben bir ton halt yemişimdir ama birini severken biriyle olmayı tercih etmem. Bu kadın da tipik daddy issues’du. Bana anlattıklarının 1/10unu herhangi bir kadın kaldıramazdı.

“Kırmızı alarmları” olan kadınlar değişmez şekilde aynı çıkar, üstteki modeller buna örnek verilebilir. Düşünün bu kadınlar eğer 30+ olsaydı bunları bana anlatır mıydı? Aydınlanma çağına girdikleri için beni “güvenli liman” olarak göreceklerdi. İlk bölümde bahsettiğim gibi küçük kadınlarla olmak istemenizin en önemli sebebi güzel olmaları değil, kibirleri sebebiyle doğru bilgileri verme rahatlıklarıdır.

Düzgün Kadınlar

Çevremden de gözlediğim düzgün birçok kadın 30’una kadar evlenmiş oluyor, çünkü içten içe biliyor ki “en sağlıklı çağında en iyi erkeği” kapatabilir, “en büyük bağlılığı” yaşayabilir. 30’undan sonra hem kendisinin bağlanması zor olacak, hem havuz daralacak hem de erkekler ona kuşkulu gözerlerle bakacaktır. Kendisi de yaş itibariyle 20lerindeki bulacağı erkeklere ulaşmada zorluk yaşayacaktır.

İnsanlar monogamik değildir ve denemeleri doğaldır. Esas kaçmanız gereken kadınlar bunu kötüye kullanlardır diyebiliriz.

Doğasına aykırı davranan kadın

Her nasıl erkek ruh eşi saçmalığı yüzünden doğasına aykırı davranabiliyorsa, kadın da “her istediğimle yatabilirim” ile bunu yapar. Çünkü kadının evrimsel amacı: 1.bölümde de açıkladığımız gibi “en iyiyi seçmek olmalıdır.”

Buna uymayan kadınların terminolojimde “rezalet” olan, ilişkiye değmeyen, sorunlu, içten pazarlıklı parti kızlarıdır.

Korkmayın sizden sonra da bu kadından bir halt olmayacak. Üzüntünüz “benimle neden olmadı?” değil “ben bununla zamanında neden yatamadım” olmalıdır. İnanın kırmızı hap lensleriyle bakabilirseniz 5 sene sonra tek düşüneceğiniz gerçek bu olacak. Hatta biriyle evlendiğinde bile “vay gerizekalı” o kızla evlenilir mi diyeceksiniz. Yani oturup da “kaçırdım” diye üzülmeyeceksiniz. Bunu garanti ediyorum.

Belirtmem gerekir ki böyle kadınlar erkeklerin avantajınadır, çünkü cinsellik alabilirsiniz. Tabii ki aşık olmadıkları ve amacı doğrultusunda kullanıldıkları sürece. Bu arada sizi kötü hissettiklerinde geri dönüp “recovery” olacağı bir liman gibi görmesinler, işte o zaman siz kazanırsınız.

Özetle;

Alfa dul olarak tanımadığımız kadınlar daha 23 yaşındayken böyleler. Ne kadar mantıklı düşünürlerse düşünsünler, ne kadar akıllanırlarsa akıllansınlar 30’dan sonra sizce bir erkeğe bağlanmaları mümkün değildir. Size aşık bile olsalar biraz akıllarını çelebilecek bir adamla direkt aldatılırsınız. Bunun tersine inanmak Noel Babaya inanmak gibi birşeydir.

Düşünün ki bu anlattığım kadınların bazıları bana aşık olduğu adamı anlatırken kendileri beni baştan çıkarttı. Bazıları benimle sevgiliyken eski sevgililerini anlattı. Böyle müthiş bir psikolojiye sahiptiler. Geçmişi atlatmak yerine unutmayı, bastırmayı seçmişlerdi. Rollo Tomassi’nin dediği gibi “erkekler realist görülen romantiklerdir.” Böyle çıkarcı kadınlara romantik düşünmeyin. Bu potansiyeli gördüğünüz her kadını hayatınızdan olabildiği kadar çabuk çıkartın ki “sizin için” daha kötü bir trajik sonra yaşanmasın.

Emin olun ki doğru kadınlarla ilişki yaşamayı, rezalet kadınlarla seks yapmayı öğrenmediğiniz sürece huzurlu olamayacaksınız.

(Makaleyi oylamayı ihmal etmeyin.)


   1.Bölüm için tıklayınız.



Twitter

4.4 48 votes
Makaleyi puanlamayı unutmayın.
Subscribe
Bildir
guest
24 Yorumlar
Inline Feedbacks
View all comments
Gilgamesh Phantas
Ziyaretçi
Gilgamesh Phantas
2020-06-11 3:32 PM

Çok güzel ve bilgi açısından doyurucu bir yazıydı. Teşekkürler

Teğmen
Ziyaretçi
Teğmen
2020-06-11 6:31 PM

Bu tip kadınlar genelde daddy issues oluyor, biraz özgürlükçü bir izlenim yaratın onu yargılamayacağınızı hissettirin zaten yediği haltları hemen anlatıyor. Şahsi düşüncem daddy issues kadınlarla tek gecelik ilişkiden öteye gidilmez ben bu tarz kadınlarla bir kere yatarım ha ama güzelse 2 ve ya 3 olabilir ama daha fazlası olmaz
 

Last edited 1 yıl önce by Teğmen
arda demirkiran
Ziyaretçi
arda demirkiran
2020-06-12 7:27 PM

Teşekkürler.

Cartiladre
Ziyaretçi
Cartiladre
2020-06-20 11:44 AM

Peki erkek açışından neden incelenmiyor bu konu? 30’a kadar her haltı yiyen erkek niye 30’dan sonra sadakatli olsun? Sekse bu kadar alışmış bir adam tabiki evlendikten sonra da aldatacaktır.

OmniSef
Ziyaretçi
OmniSef
2020-11-24 7:53 PM
Reply to  Karanlikruya

Evrimsel ve kavramsal açıdan erkeğin çoklu dölleme yetisini haklı buluyorsak ve cinsiyetler için bu farklı bakış açılarına neden olan sorun, temelde erkeğin başkasının çocuğuna babalık yapma riskiyse şöyle söyleyebilir miyiz peki; doğurganlığı bitmiş ve hiçbir kandırma tehlikesi kalmamış bir kadın da en az erkek kadar umursamaz olma rolünü hak edebilir… Read more »

bir kadın
Ziyaretçi
bir kadın
2021-02-20 6:44 AM

yazıya yarı katılıyorum yarı katılmıyorum, oldukça kişisel tercihler temel alınmış. erkeklerin çoğu daha diri vücutlu olduğu için genç kadın ister, kadınlar da daha iyi geliri olduğu için onları tercih eder diye tek cümle yazabilirdiniz. herkes neden erkeklerin genç kadın istediğini biliyor çünkü güzellik = genç olmak ve erkekler güzellik istiyor… Read more »

Sordid
Ziyaretçi
Sordid
2021-02-20 11:20 AM
Reply to  Karanlikruya

Hocam yorumunuzda “Kadın 20lerinde en yüksek potansiyelindeyken en iyisini elde edemezse sonra hiç edemeyecektir ve sadece o yıllarını parti formatında geçirip, ardından tükenecektir. ” demişsiniz. Çevremden gördüğüm kadarıyla 20’lerinde olup da iş ve okuldan sonraki zamanını dizi izleyerek, twitterda dolanarak geçiren, sabahtan akşama pijamalarıyla oturan bir grup kadın var. Bunların sayıları… Read more »

Last edited 7 ay önce by Sordid
bir kadın
Ziyaretçi
bir kadın
2021-02-20 9:56 PM
Reply to  Karanlikruya

bunu binary extreme olarak görmüyorum, gerçekçilik olarak görüyorum. ben de eşim de gençliğini tek eşli ilişkilere bağımlı olmayan halde geçirmiş kişileriz. yaşıtım kime sorsam zaten 30 öncesi birine bağlanmayı ve ilişki merkezli düşünmeyi kötü görüyor hem kadın hem erkek için. bu yaşlar kendinle kalman gereken yaşlar. bir kadının 20’lerinde ana… Read more »

bir kadın
Ziyaretçi
bir kadın
2021-02-20 10:27 PM
Reply to  bir kadın

bu yaşam süresinin henüz başlarında daha zihin yeni gelişirken insanların direkt evlilik, uzun ilişki, en iyi çocuğu kimden yaparım diye düşünce ile hareket etmesi onun için iyi değil. evrimleştik ve artık kendimizi geliştirebileceğimiz 20’lerimiz var. kadın-erkek herkes için geçerli. zaten kimse geri kalmış insanlar gibi 5 çocuk falan yapmıyor. 1-2,… Read more »

bir kadın
Ziyaretçi
bir kadın
2021-02-20 10:36 PM
Reply to  bir kadın

dediğim gibi 38 yaşındayım ve çevremde o kadar çok eşinin parası azaldığı için ya da 20’lerinde ona gözüktüğü kadar karizmatik görünmediği için ya da daha başarılı/iyi gelirli erkek bulduğu için kocasını terk eden, başka birini bulan ve çocuğu ortada kalan insan var ki… aynısı daha genç güzel kadın bulup yaşıtı… Read more »

LonerMan
Ziyaretçi
LonerMan
2021-05-14 4:23 PM
Reply to  bir kadın

Sağlıklı evliliklerin amacı, birlikte kurmak ve paylaşmaktır. Oysa günümüz toplumları birer narsist fabrikası gibi çalıyor. Şişmanladı, yeterince çekici değil öyleyse terk edeyim. Yeterince kazanmıyor öyleyse terkedeyim veya aldatayım zihniyeti hakim oldu. Evliliğin amacı para veya seks olmamalı çünkü iş kıyaslamaya gelince el elden üstün. Çiçeklerin solmasını, yaprakların sararmasını kabul edeceksin… Read more »

Tayfun
Ziyaretçi
Tayfun
2021-04-19 1:38 AM

Hocam 21 yaşındayım ve olgun kadınlardan çok hoşlanıyorum, yaşıtlarımdan daha çekici geliyorlar bana ama maalesef büyük çoğunluğu yaşımdan dolayı beni eliyor. Yaş konusu açılmayana kadar her şey güzelken bir anda senin yaşında kardeşim var muhabbeti oluyor bunun önüne geçebilir miyim? Yalan da söylesem yüzümden dahi belli yaşım.

Unbroken
Ziyaretçi
Unbroken
2021-05-13 10:31 AM

,yukarıda bir yerlerde yazmışsınız ki insan monogamik degildir bu yüzden kadın da evlenecegi iyi bir erkeği bulmak için bi kac ilişki yaşa bilir.Sorum şöyle ki hocam,diyelim bir kadın 25 yaşında ve şu ana kadar emin olalım ki 2 sevgilisi oldu.Sonra ayrıldı be 25 yaşında birisyle evlendi.Aça eski 2 sevgilinin 2… Read more »

Unbroken
Ziyaretçi
Unbroken
2021-05-14 10:58 AM
Reply to  Karanlikruya

O zaman anladığım şu ki hocam kadının cinsellik yaşaması pek önemli degil önemli olan çok kişiyle yapmasıdır.En azı 3 kişiden fazlasıyla.Doğrumu anladım hocam?

Unbroken
Ziyaretçi
Unbroken
2021-05-14 3:37 PM
Reply to  Karanlikruya

Teşekkür ederim hocam.Sırayla başdan sona yavaş yavaş okumaya başladığım için daha oralara gelmedim.Mutlaka okicam. Bi de hocam ben Azeriyim.Ve Azeribaycanda red pill diye bi şey hic tanınmıyor,haberleri bile yok.İnstagramda bir hesabım var,çok aktiv bi hesab.Sayfamda hem bilimsel,hem red pill e alakalı postlar paylaşıyorum.Red pilli tanıtmaya çalışıyor hem de kendimde öğreniyorum.Hatta… Read more »

Unbroken
Ziyaretçi
Unbroken
2021-05-14 9:42 PM
Reply to  Karanlikruya

İnstagram üzerinden paylaşımlar yapıyoruz,şu sıralar işim çok,hem insanlara da yanlış şeyler öğretmek istemediğim için kendimi daha da geliştirib ilerilemek istiyorum.İleri zamanda YouTube kanalını açmayı da düşünüyoruz.Bi çok şey hazır. Evet mutlaka linki gönderirim.İşte aslında o yüzden burada yazmışdım size.Sizin özel/kişisel hesabı bilmiyorum,ya da başka nerden ulaşa bilirim diye bi fikrim… Read more »